Monday, June 16, 2014

Tempah Tiket Bas Secara Online, Mudah Dan Cepat

tiket bus, tempah tiket bus online, tiket online bus, tempahan tiket bus online, online tiket bus, tiket bus transnasional, tiket bus malaysia online,
Zaman sekarang semakin canggih capaian internet sudah semakin meluas, jika dulu internet hanya boleh dicapai mengunakan komputer sahaja dan liputan capaian internet terhad di sesetengah kawasan sahaja. Tapi sekarang semua sudah berubah dengan adanya gajet-gajet canggih seperti Ipad dan telefon pintar memungkinkan lebih ramai orang boleh mengakses jaringan internet di mana sahaja.

Disebabkan itu banyak syarikat perkhidmatan pengangkutan bas awam telah menyediakan khidmat tempahan tiket bus secara online. Tidak seperti dulu, bila mana hendak menaiki bas kita terpaksa beratur panjang dan bersesak-sesak untuk membeli tiket bas. Dengan adanya sistem online tiket bus ini dapat lebih memudahkan lagi orang ramai mendapatkan tiket bas lebih-lebih lagi pada musim cuti dan musim perayaan.

Tetapi bukan semua syarikat pengangkutan bas menyedikan sistem tempahan tiket secara online, hanya sesetengah sahaja. Antaranya yang paling popular adalah syarikat bas Transnasional Berhad. Saya juga pernah sekali menempah tiket bus transnasional secara online, amat mudah, cepat dan tidak perlu bersesak-sesak untuk mendapatkan tiket bas.

Di sini saya sertakan beberapa laman web yang menyediakan khidmat tempahan tiket bas secara online:







Untuk mendapatkan lebih banyak maklumat tentang syarikat bas yang menyediakan khidmat tempahan tiket bus online anda boleh saja google search tiket bus malaysia online insyaallah akan keluar banyak lagi info.